counter

Klik Disini Untuk Mengetahui Lebih Lanjut.

Selasa, 3 September 2013

Cuit Hati : Si Bohek Yang Gelisah.



Ketika aku menaiki bas daripada Taman Ria Ke Bandar Tawau kelmarin (Sabtu), aku ternampak seorang ibu muda mengendong anaknya yang saya fikir baru balik dari Klinik Ibu Dan Anak Tanjung Batu. Aku teringat 1 cerita...



Suatu hari si Bohek menaiki bas dan duduk bersebelahan ibu muda seksi bersama anaknya. Ibu muda itu sedang ingin menyusu anaknya, tetapi anaknya enggan. Lalu ibu muda itu berkata, "Cepat minum, kalau adik tidak mahu minum, ibu bagi abang sebelah minum." Sudah hampir 10 minit, anaknya masih enggan menyusu. Lalu ibunya berkata, "kalau adik betul2 tidak mahu menyusu, ibu bagi abang sebelah ni minum ya..". Si Bohek bertambah gelisah lalu berkata, "akak, cepatlah buat keputusan, lagi 2 simpang di depan saya akan turun...."


HASIDY HARUN

Tiada ulasan:

JOM KLIK SAYA DISINI ! ! !