counter

Klik Disini Untuk Mengetahui Lebih Lanjut.

Selasa, 3 September 2013

Bismillahhirahman Nirrahim.

Sejauhmana perginya penyu, ia akan kembali dimana ia pernah pergi.

Apa khabar rakan-rakan pembaca blog saya ? Diharapkan rakan-rakan semua sihat wal'afiat bersama keluarga yang dikasihi. Disamping sentiasa bergembira dengan kehidupan ini. Saya telah lama tidak mengemaskini catatan diari maya ini. Sudah hampir 3 bulan lebih. Agaknya sibuk di alam nyata mengejar 3 perkara sehingga terkadang lupa banyak perkara. 3 perkara yang dikejar itu adalah, Harta, Pangkat dan Darjat. Jika tersalah kejar, ia membawa kebinasaan kepada diri sendiri.

Sejak ketiadaan di dunia maya ini, saya mengisi masa dengan aktiviti yang tidak kurang sikitnya. Kerja rutin harian sebagai kakitangan awam dan mewakili kerajaan di tapak bina agak menyibukkan walhal jika diurus, ditadbir dan di"adjust" dengan baik dan teratur, banyak lagi masa yang boleh diisi dengan pelbagai aktiviti.

Saya tidak berniat berceloteh panjang lebar bak ahli politik berucap ketika berkempen atau sang penyair mempersembahkan syair gurindamnya, sekadar berkongsi keinginan menulis sepatah dua kata. Akhir kata, saya persembahkan gambar-gambar aktiviti saya sepanjang 3 bulan kebelakangan ini sehingga Eidulfitri baru-baru ini.

Semoga ianya boleh mengubat rindu yang tersimpan di dalam hati. Ianya menjadi halwa mata untuk ingatan bersama.

Sekian, salam sayang untuk rakan-rakan.

Hasidy Harun

Tiada ulasan:

JOM KLIK SAYA DISINI ! ! !