counter

Klik Disini Untuk Mengetahui Lebih Lanjut.

Isnin, 9 Januari 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum dan Salam kenangan.
Apa khabar rakan-rakan pembaca blog yang tidak seberapa nak blog ini. Tahulah, jarang sekali akumenulis atau mengemaskini blog ini kerana kekangan waktu dan sibuk bertugas atau lebih senang sebut CARI MAKAN. Harap rakan-rakan pembaca semua sihat walaafiat.
Tahun 2012 telah menjangkau lebih kurang 10 hari. Aku mengambil masa dan ruang ini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru Masehi Tahun 2012. Semoga tahun ini membawa lebih kebaikan dan kurang kejahatan dan ketidakbaikan kepada kita. Secara peribadi, aku ini mengkategorikan tahun ini adalah tahun kenangan buat aku. Dan aku cuba untuk mengubah page dan design blog aku ini untuk mengimbau kenangan lalu bersama rakan seperjuangan sekolah dan mereka-mereka yang pernah hadir dalam keseronokan semasa di alam persekolahan.
Apapun, kenangan lalu kita tidak dapat rasainya kembali dan kita hanya boleh mengimbau dan berkongsi cerita itu bersama rakan-rakan yang masih bersama kita waktu ini.
Semoga rakan-rakan pembaca terus sukses bersama impian dan cita-cita bersama keluarga yang tercinta dan jadikanlah tahun ini adalah tahun kenangan kita bersama untuk selamanya. Semoag terus berjaya.


Tiada ulasan:

JOM KLIK SAYA DISINI ! ! !