counter

Klik Disini Untuk Mengetahui Lebih Lanjut.

Selasa, 10 Januari 2012

DULU DAN SEKARANG..

Assalamualaikum dan selamat petang.
Buat permulaan dan tatapan rakan pembaca, aku ingin berkongsi foto ketika umurku, 10 tahun dan umurku hampir 30 tahun. Beza antara gambar ini adalah lebih kurang 20 tahun. Gambar pertama ini diambil ketika aku ke Kota Kinabalu buat pertama kalinya. Manakala gambar kedua, diambil ketika aku ke KK tidak berapa lama lalu.



Dulu - Tahun 1993




Sekarang - Tahun 2011

Untuk permulaannya, sebagai halwa untuk aku berkongsi cerita bersama rakan blogger. Terima kasih.

3 ulasan:

Admin berkata...

Sid mcm celakas gmbar mu tu ba... apa2 pun nostalgia tu pok bila kau mau amik gmbar tp d sebelah mu ada awek sda............

Admin berkata...

hebak2.

Hasidy Harun berkata...

Hahaha... Cewek belum ada ba. Kau tahulah aku. susah betul dapat cewek yang betul2 sayang sama aku. kasi budu aku ada la.. :)

JOM KLIK SAYA DISINI ! ! !