counter

Klik Disini Untuk Mengetahui Lebih Lanjut.

Selasa, 2 April 2013

Ku Kembali, dengan BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM..

Bismillah Hirrahman Nirrahim...

Assalamualaikum, salam pertemuan rakan-rakan pembaca Blog Hasidyharun.blogspot.com.


Apa khabar ? adakah anda semua sihat wal'afiat ? Saya mendoakan kalian semua sihat-sihat saja dan sentiasa diberkati serta dirahmati ALLAH S.W.T dan terus diberi peluang untuk mengecapi kebahagian dan kejayaan di dunia dan insyaALLAH di akhirat.

Tentu ramai rakan pembaca blog tertanya-tanya atau tercari-cari ke mana saya dan apa sebab saya tidak mengemaskini blog ini setelah hampir 4 bulan lamanya.  Banyak punca yang menyebabkan saya tidak berkesempatan untuk berkongsi cerita hidup saya. Kesibukan dengan tugas sebagai seorang kakitangan awam dan keluarga juga boleh dijadikan alasan musabbab tidak mengemaskini blog peribadi yang mana saya sebagai penulis utama.

Kerinduan saya kepada dunia penulisan maya ini tidaklah sama rindunya seorang kekasih kepada kekasihnya, juga tidak boleh diandaikan dengan rindunya purnama dan bintang di malam hari. Tetapi, ibaratkan Ombak Memukul Pantai yang mana bolehlah dimaksudkan keinginan untuk berkongsi. Ermmmm...tentu rakan pembaca tidak memahami maksud Ombak Memukul Pantai itu dengan maksud yang saya nyatakan tadi, tidak apalah !! Lupakan saja. He he he...




In Shya Allah, bermula daripada saat ini, saya akan berkongsi cerita dan pengalamanan saya. Oh ya ?! saya hampir terlupa, saya berhutang cerita bukan ?, dosa jika tidak membayar hutang yang telah dijanjikan. Hutan yang dimaksudkan itu adalah kesinambungan pernceritaan pengalaman perjalanan saya di Negara Brunei Darussalam Bah IV. In Shya Allah, saya telah mendraf penceritaan itu dan sedang diedit untuk membolehkan maksudnya difahami dan tercapai. 

Untuk permulaan ini, saya mengucapkan Selamat Pergi Jauh Dan Perginya Sebuah Kenangan di Tahun 2012 dan Selamat Datang Keindahan Sinar Suria Mentari Pagi 2013.

Seutas Rantai Terputus Talinya, 
Disambung Dengan Besi Waja,
Seutas Cinta Terputus Jalinanya, 
Diharap Ia Bukan Akhirnya.

Bunga Mawar Batangnya Berduri,
Kuhadiahkan Buat Yang Tercinta,
Bukan Ku Janji Cinta Abadi,
Ku Menerimamu Seadanya.


Wassalam, terima kasih, selamat berkongsi.


Hasidy Harun
Tawau, Sabah, Malaysia.

Tiada ulasan:

JOM KLIK SAYA DISINI ! ! !