counter

Klik Disini Untuk Mengetahui Lebih Lanjut.

Rabu, 2 Februari 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum, dan salam sejahtera, kepada keluarga, rakan taulan, sahabat dan pengunjung blog ini.
Sudah lama saya tidak mengemaskini blog peribadi saya ini, disebabkan kekangan masa, tugas dan tanggungjawab. Tahun 2011 yang baru menjengah masuk dalam kehidupan setiap manusia di dunia ini pasti akan membawa suatu yang baru. Bermula dengan niat dan azam tahun baru, dan terus diusahakan untuk mencapainya.
Ditahun baru ini juga, saya memasang azam baru bagi memenuhi keinginan dan keperluan serta kepuasan diri ini sementara hidup masih ada. Walaubagaimanapun, setiap azam yang kita niatkan dalam hati itu, belum pasti akan tercapai sepenuhnya disebabkan perkara-perkara tertentu yang boleh menyulitkan pencapaian azam itu.
Sekadar untuk berkongsi cerita, tahun lalu, tahun 2010, banyak perkara yang berlaku kepada diri saya, samada perkara itu mengembirakan mahupun perkara itu memahitkan. Yang indah itu kita jadikan kenangan, yang pahit itu kita jadikan teladan dan sempadan untuk kita perbaiki dimasa akan datang. Biarlah perkara ataupun tragedi yang berlaku dimasa-masa lalu berlalu dengan aman dan damai tanpa menolehnya kembali.
Walaupun sudah lebih 1 bulan tahun baru 2011, tetapi masih belum terlambat rasanya untuk saya mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2011. Semoga kita maju jaya dan tercapai hasrat dan impian kita disamping keberkatan dari ALLAH S.W.T. Amin Ya Rabbal Alamin...

Tiada ulasan:

JOM KLIK SAYA DISINI ! ! !