counter

Klik Disini Untuk Mengetahui Lebih Lanjut.

Sabtu, 20 Februari 2010

Kisah sepasang burung.

Salam.

Beberapa hari lalu, saya ada terbaca suau artikel di sebuah laman blog mengenai Hati Dan Perasaan Haiwan. Igin saya berkongsi bersama rakan-rakan, gambar-gambar di bawah ini.
Siapa kata, haiwan tidak mempunyai perasaan, kasih dan sayang kepada pasangannya...l



a). Sang betina cedera diatas jalanraya.

b). Sang jantan menolong untuk menyedarkan si sang betina

c). Sang betina masih tidak sedarkan diri

e). Sang jantan menangis meminta tolong dan kesedihan

f). Kau pergi buat selamanya........ Goodbye my beloved.











1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko patut tinguk video yg aku post dlm FB aku recently.. kisah seekor singa nama nya christian dgn 2 org manusia.. mesti ko nagis...

JOM KLIK SAYA DISINI ! ! !